Nejčastější dotazy

Vážení zákazníci, abychom Vám usnadnili nákup u nás, připravili jsme si odpovědi na Vaše nejčastější dotazy. Pokud byste přesto nenašli odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám poradíme.

Zde naleznete seznam míst kde a kdy rozvážíme. Pak už stačí jen objednat přes náš e-shop nebo telefonicky. V případě, že budete objednávat přes e-shop, tak ve způsoby dopravy zadáte "Objednat na rozvozovou trasu".

Bohužel, objednanou drůbež nepředáváme v přepravkách. Kvůli kapacitě auta to není možné. Prosíme, zajistěte si vlastní přepravku a dbejte na to, ať má dostatečné větrání pro bezpečný transport (např. krabice od banánů). Nepoužívejte pytel, v tomto případě Vám drůbež neprodáme. Děkujeme za pochopení.

Ne, doprava na rozvozové trasy je zdarma vždy, takže klidně si můžete objednat i jednu slepičku, nebo jedno balení krmiva. Doprava bude zdarma.

Ano, je, bezpečí naší drůbeže je pro nás na prvním místě. Trasy jsou navržené tak, aby byla naše drůbež v autě minimální možnou dobu. Drůbež je přepravována ve speciiálních boxech, které zajišťují dostatečný přísun vzduchu a pohodlí během cesty.

Není problém, stačí nás kontaktovat telefonicky na tel. čísle: 602 715 811 nebo e-mailem na: info@prodejdrubeze.cz. 

Děláme maximum pro to, aby naše drůbež byla zdravá a schopná transportu. Pokud by se prokázalo, že drůbež byla při prodeji nemocná, máte právo požadovat náhradu škody, a to do 14 dnů od převzetí drůbeže. 

Platba na rozvozových trasách je možná pouze v hotovosti.