Vrácení zboží a reklamace
Při nákupu živé drůbeže prostřednictvím našeho e-shopu je důležité znát následující informace, abychom zajistili vaši spokojenost a dodržování platných předpisů České republiky.
Informace o vrácení zboží a živé drůbeže
Podle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (např. internetový obchod). Upozorňujeme však, že toto právo není absolutní a vztahuje se na něj několik výjimek.
Živá drůbež spadá do kategorie zboží, které podléhá rychlé zkáze. Podle § 1837 písm. e) občanského zákoníku nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze. Tato výjimka je aplikována právě na živá zvířata, aby byla zajištěna jejich pohoda a zdraví.
Při nákupu živé drůbeže je důležité věnovat pozornost následujícímu:
- Zdravotní stav: prosím, pečlivě zkontrolujte zdravotní stav drůbeže při převzetí. Jakékoliv známky nemoci nebo poškození by měly být okamžitě hlášeny našemu zákaznickému servisu.
- Odpovědnost prodejce: zajišťujeme, že veškerá drůbež prodávaná naším obchodem je zdravá a schopná transportu. Pokud by se prokázalo, že drůbež byla při prodeji nemocná, máte právo požadovat náhradu škody, a to do 14 dnů od převzetí drůbeže.
Reklamace zboží a živé drůbeže
Aby bylo nesporné, že případné uplatnění reklamace drůbeže zakoupené u nás je oprávněné, požadujeme dodržení záručních podmínek. V opačném případě reklamace nebude uznána.
Záruční podmínky, které je nezbytné pro uplatnění reklamace dodržet:
- Zajištění karantény drůbeže po dobu 14 dnů od zakoupení, a to z důvodu zabránění přenosu nemocí od staré drůbeže na novou drůbež.
- Před závozem nové drůbeže a následně co tři měsíce provádět desinfekci všech prostor, ve kterých se bude drůbež pohybovat.
- Odchovna nebo kurník musí mít hladké a omyvatelné stěny i podlahu.
- Drůbež je nutné krmit pouze krmivy pro danou drůbež, které budou odpovídat i věku drůbeže.
- Při prvních příznacích o změně zdravotního stavu ihned informovat naši firmu.
- Pokud bude prokazatelné, že vada byla způsobena dodavatelem, uhradíme plnou výši ceny, za kterou byla drůbež pořízena.
Co po Vás budeme v případě reklamace požadovat?
- Doklad o nákupu,
- fotodokumentaci reklamované drůbeže a odchovny či kurníku.
Děkujeme za vaši důvěru a přejeme vám příjemný nákup.